Willem Rikken

Ik ben 71 jaar en gepensioneerd. Ik woon met mijn vrouw Trudy al jaren in het knusse Vierpolders, toevallig midden op het eiland Voorne.

Tijdens mijn werkzame leven in de chemie was ik management accountant en na mijn vervroegde pensionering heb ik nog een aantal jaren in het Europoortgebied met plezier enkele tijdelijke jobs vervuld.

Gedreven door mijn wens om ook naast mijn beroep maatschappelijk betrokken te zijn en te blijven  heb ik ook diverse bestuurlijke functies vervuld.  Penningmeester van een volleybalvereniging. Bestuurslid van een grote zangverening. Meer recent Voorzitter van de Ouderensociëteit Vierpolders en Penningmeester van VVD Netwerk Voorne.

Waarom VVD? Wel, omdat mijn karakter het best gediend is met de normen die deze club hanteert. Ook voel ik me vrij mijn mening te laten horen, zonder dat iemand zich geschoffeerd voelt.

Jarenlang was ik bestuurslid van VVD Brielle. Sinds begin 2016 echter, vormen de gemeenten Brielle, Hellvoetsluis en Westvoorne één VVD Netwerk Voorne. Met de ervaringen uit het verleden in het achterhoofd heb ik mij spontaan als Bestuurslid aangemeld. Mijn hoofdtaak is Penningmeester te midden van jongere medebestuurders. Wij gaan samen de uitdaging aan om met hulp van alle betrokkenen op een professionele manier de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022 in het voordeel van de VVD te laten slagen en tegelijkertijd de eenheid na te streven binnen de 3 VVD afdelingen.

Meer
bestuursleden