Diana Stok

Mijn naam is Diana Stok, 49 jaar oud en woonachtig in Hellevoetsluis. Ik woon samen met Marcel en heb een zoon Mark van 17 jaar.

Ik ben goed bekend op ons eiland. Ik ben momenteel werkzaam als ambtenaar voor de gemeente Nissewaard als beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening en heb ook gewerkt voor Hellevoetsluis en Brielle in diverse functies. In Westvoorne ben ik 10 jaar lid geweest van de bezwaarschriftencommissie. Ik ben dus goed op de hoogte van wat er speelt in onze drie gemeenten en ik heb kennis van gemeentepolitiek.

In mijn vrije tijd hou ik ervan om te bowlen in wedstrijdverband, activiteiten te ondernemen met vrienden, te lezen, te sporten of een goede pot handbal van mijn zoon te kijken. Ook heb ik als vrijwilliger zitting in de Raad van curatoren van het Penta college.

De vorige raadsperiode was ik lid namens de VVD in de Commissie Wonen, Werken en Recreatie. Hoewel ik veel geleerd heb, vond ik het na 4 jaar tijd voor wat anders.

Ik ben altijd al erg geïnteresseerd geweest in politiek en bestuur, met name in het lokaal bestuur. Ik wil graag in mijn vrije tijd een bijdrage leveren aan de VVD en daarom ook mijn bevestigende antwoord om weer actief te worden voor de VVD.

Ik ben al enige tijd lid van de VVD. Veel van mijn (politieke) idealen sluiten aan op die van de VVD. Ik ben daarom trots om als bestuurslid aan de slag te gaan en te leren van de zittende bestuursleden.

Diana Stok

Meer