Marco Mentink | VVD Voorne aan Zee

Marco Mentink

Ik ben Marco Mentink en woon al meer dan 22 jaar in Rockanje en heb daarvoor 10 jaar in Hellevoetsluis gewoond.
Sinds maart 2018 ben ik raadslid en fractievoorzitter voor de VVD in Westvoorne. Samen met de andere VVD raadsleden en fractieassistenten hebben wij de laatste 4,5 jaar veel kunnen bereiken zonder dat de lasten voor de inwoners meer dan trendmatig zijn verhoogd.
De beide voetbalverenigingen kunnen een nieuwe accommodatie gaan bouwen, de hockey vereniging heeft haar lang gekoesterde waterveld gekregen en beide tennisverenigingen hebben padelbanen kunnen aanleggen.
Het dorpsplein in Oostvoorne is opgeknapt en het dorpsplein in Rockanje veel veiliger gemaakt. Ook de doorgaande wegen door Oostvoorne zullen in 2022 veiliger worden gemaakt.
Voor de nieuwe gemeenteraad van Voorne aan Zee hebben we aantal belangrijke projecten in Oostvoorne, Tinte en Rockanje voorbereid en financieel mogelijk gemaakt zodat deze in 2023 direct besloten en aanbesteed kunnen worden. Deze projecten zijn o.a. nieuwe aula begraafplaats en Brede school in Oostvoorne, herinrichting dorpscentrum Rockanje en het behoud van het badstrand in Rockanje.

Ik zou mij de komende 4 jaar hier graag voor willen inzetten. Als u wilt dat Oostvoorne, Tinte en Rockanje goed worden vertegenwoordigd, stem dan op 23 November op Marco Mentink, nr 5 op de lijst van de VVD.

Ons
team in Voorne aan Zee